søndag den 20. november 2011

Sne

Så er den første sne kommet! Det sneede helt vildt igår, og sneen er blevet liggende. Det ser super flot ud, og skaber en hyggelig stemning. Jeg tror nu nok jeg skal nå at blive træt af den inden det bliver forår igen om laaaaaang tid. Men ind til da kan sneen da nydes med at stå på ski, og en god grund til hygge med varm kakao og film. Jeg tror måske jeg kan komme ud og stå på ski en gang om ugen, hvilket ville være helt vildt fedt. Min skole har en ski-club som tager ud hver torsdag, jeg skal bare lige have meldt mig til.
Jeg blev også inviteret ud at stå på ski/snowboard af nogle drenge fra min engelsk klasse, som åbenbart tager ud nærmest hver dag i løbet af den meget lange vinter. Det skal no blive sjovt, jeg håber bare ikke jeg brækker noget, da de forventer at jeg prøver at lave tricks osv.
Her er nogle få billeder fra den første da med sne.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar