søndag den 6. november 2011

Sweet 16

Min sweet 16 endte med at være pretty sweet.
Dagen før fejrede jeg dagen med mine værtsforældre. Vi spise en super flot kage, som dog ikke smagte så godt som den så ud. Derefter spillede vi et spil og så en film. Min værtsfar skulle tidligt i seng, fordi han skulle på arbejde for første gang i meget laaang tid - han har haft noget med sit knæ.
På selve min fødselsdag lavede jeg ikke meget på selve dagen. Jeg spise morgenmad, åbnede en gave fra min skønne veninde maria, som havde været så sød at sende første season af gossip girl. Derefter skypede jeg med min søde forældre, som sang fødselsdags sang og havde flag.
Jeg havde aftalt at spise ude med nogle af mine veninder, der var dog nogen der ikke kunne komme, så vi endte med kun at være 4, Cassidy, Nadia og Alexis, men det var stadig super hyggeligt. Vi spiste på en japansk restaurant. Vi kunne sidde og se dem lave med, bordet var samlet rundt om et komfur lignende ting, det lavede de lidt af et sjov ud af. Fordi det var min fødselsdag fik de mig til at prøve. Jeg skulle lave noget med et æg. Jeg var utrolig dårlig. Lige pludselig var der noget disco lys som begyndte, og noget musik. De kom derefter ud med et japansk pap ansigt, som jeg skulle tage på, mens de sang happy birthday, dog med et twist i melodien. Det var så sjovt og bare en smule pinligt. Bagefter tog Nadia med mig hjem, da hendes mor var til noget Bible study. Vi hyggede helt vildt i omkring en times tid. Vi har super meget til fældes, så det var prikken over i'et.


Den ser lækker ud, men er meget tør


Søde maria, tusind tak, sådan en skøn gave!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar