mandag den 5. december 2011

Opdatering

Uha, jeg har haft travl denne weekend. Idag har jeg dog fri selvom det er mandag, fordi jeg skifter tri-mester og lærerne har en "lærer dag".
I fredags tig en yfu volunteer mig med til et velgørenheds arrangement. Sammen med os var hendes bedste veninde, og hendes familie, som består af trillinger, en mand, og en udvekslingsstudent fra sverige, Johan. Vi pakkede skotøjs æsker med legetøj, sæbe og tøj, og tjekkede at der ikke var noget i dem, som var blevet pakket af andre familier, som ikke måtte være der som chokolade. Det var super sjovt at være en del af det hele. Selve skotøjs æskerne er en super god idé, som mange familier burde deltage i, synes jeg. De børn de kommer ud til bliver super glade, og det betyder så meget for dem.
Lørdag var jeg til et yfu arrangement. Vi startede ud med shopping i mall of america, og derefter så vi en jule parade i downtown Minneapolis. Det var så sjovt og hyggeligt at være sammen med nogle andre studenter. Bagefter sov jeg hjemme hos Betsy, som er hende som står for yfu Minneapolis, sammen med en anden udvekslingstudent. Vi var 4 udvekslingstudenter som sov der i alt, men det er fordi en af dem er bor der normalt, Emmi fra Finland. En anden bor der midlertidigt. Så det var kun mig og Nina fra Tyskland som ikke normalt bor der. Det var også rigtig hyggeligt.


Alle os yfu'er

Søde Emmi fra Finland














Søndag blev jeg kørt hjem af Betsy. Jeg var hjemme halv 5, og så havde jeg en snak med Donna og Mark. Det endte med, at vi blev enige om at siden jeg stadig leder efter ny familie ville de hellere have mig ud af huset nu. Så i løbet af denne uge vil de ringe til Betsy og sige at de ikke kan have mig længere. Jeg ved ikke om jeg så skal bo hos betsy eller Bill, min Area rep. Bill bor en halv time væk, og betsy bor en time væk, så jeg ville ikke kunne komme i skole hos hende, og hendes hus er fuldt. Hos Bill vil det også være svært at komme i skole, da der ingen skolebus er til farmington highschool, men det er ikke en så lang køretur for dem. Men det vil i hvert fald skubbe det hele igang med ny familie sov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar